این یک مقاله تبلیغاتی نیست! تجربه‌نگاری، کنجکاوری و فرصت‌طلبی شخصی منه در دنیای اینترنت و محصولات داخلی!

پیام رسان گپ یک از نرم‌افزارهای خوب تولید داخله که من به شخصه اون رو به سایر پیام‌ رسان‌ها ترجیح میدم. امکانات خوبی داره، زیرساختش قدرتمنده و از همه مهمتر چون این نرم‌افزار از داخل یک تیم بخش خصوصی با تجربه بین‌المللی بیرون اومده، دیدگاه تجاری چابک و صریحی داره که برای من جذابش کرده.

من به عنوان یک فعال حوزه IT و بِدور از نظر و سلیقه شخصی، این پیام رسان رو در قالب یک مقاله تخصصی بررسی کردم و راهکارهای کسب درآمد از گپ رو سعی می‌کنم در این مطلب به صورت تیتروار بیان کنم. امیدوارم مفید باشه. لطفا نظرات‌تون رو زیر همین مطلب به اشتراک بذارین تا بتونیم بیشتر با هم معاشرت کنیم :)
لازمه که بگم من خودم هم چند وقتیه که مدیر بخش بازی‌های رایانه‌ای گپ شدم و کمک می‌کنم بتونیم گیم سنتر گپ رو راه‌اندازی کنیم و یک سری نتایج هم بهش رسیدیم. البته در این پست سعی کردم بی طرف به موضوع نگاه کنم و این مطلب رسمی و سازمانی نیست.

این مطلب به صورت مستمر بروزرسانی خواهد شد و راه‌های جدید به اون اضافه میشه.

مشاهده مطلب کامل