پس از چند ماه تلاش، بالاخره بازی شاهین به مرحله انتشار رسید. بازی ایرانی شاهین!

بازی شاهین یک بازی در سبک اکشن و مخصوص پلتفرم تلفن همراه است. موضوع بازی در مورد یک اسکادران نیروی هوایی ایران به نام شاهین است که برای دفاع از کشور به ماموریت های مختلف می‌رود. محیط بازی تماما در نبردهای مختلف هوایی با جنگنده های مدرن است.


بازی شاهین


داستان بازی در سال 1359 و در روزهای جنگ تحمیلی و داستان عملیات سلطان 10  شروع می‌شود. در اولین مرحله با حضور فرمانده شهید «عباس بابایی» باید از نیروهای ایرانی دفاع کنید و عملیات را با موفقیت به پایان ببرید.

در ادامه داستان به زمان حال آمده و بازیکن به مبارزه با گروه‌های تروریستی در منطقه خواهد پرداخت. در بخشی از داستان با اشاره به واقعه حمله به هواپیمای مسافربری ایرانی در سال 1988 در چند مرحله، بازیکن باید به دفاع از هواپیمای مسافربری ایرانی بپردازد. پایان داستان بازی، حمله به پایگاه نیروهای داعش و تروریستی در منطقه عملیاتی اچ 3  در نزدیکی مرز سوریه و عراق است.

داستان بازی با استفاده از انیمیشن های تولید شده روایت می‌شود. شخصیت های طراحی شده در بازی نیز با اقتباس از شخصیت های واقعی طراحی شده اند و در بعضی بخش ها شخصیت هایی مانند شهید بابایی نیز حضور دارند.



در این پروژه بیش از 20 جنگنده در کلاس‌های مختلف شبیه‌سازی دقیق و مطابق با نمونه‌های اصلی شده اند. همچنین سلاح‌های طراحی شده دارای تنوع بالایی بوده و از موشک‌های حرارت‌یاب هوا به هوا تا مینی‌گان را شامل می‌شود.



ماموریت های بازی در آسمان استان‌های آذربایجان غربی، خوزستان، ایلام، کرمانشاه در ایران و شهرهای موصل، فلوجه و چند نقطه دیگر در کشور عراق خواهند بود.

ماموریت‌ها در محیط‌های مختلف کوهستانی، صحرایی و... با آب‌و‌هوا های مختلف اتفاق می‌افتد. مناطق جغرافیایی به وسعت 40 کیلومتر مربع شبیه‌سازی دقیق با استفاده از تصاویر و اطلاعات ماهواره‌ای شده‌اند





درفاز پیش تولید بازی، در مورد قوانین و اصطلاحات هوانوردی، رویه های کاری نیروی هوایی، سوابق عملیات های نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران، وقایع هشت سال جنگ تحمیلی در ابعاد نظامی و سیاسی تحقیقات کاملی شده است.


شما می‌توانید این بازی باکیفیت ایرانی را از کافه‌بازار و یا سایت رسمی به آدرس shahin-game.com دانلود و نصب کنید.

https://cafebazaar.ir/app/fwd.games.shahin/?l=fa

www.shahin-game.com









https://cafebazaar.ir/app/fwd.games.shahin/?l=fa

www.shahin-game.com