چهارمین دوره جشنواره «روشنا» با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از ۹ تا ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

نمایشگاه روشنا، محلی برای ارتباط میان صنعت و دانشگاه و جذب نیروی جوان و متخصص توسط شرکت های معتبر داخلی و خارجی است. در این نمایشگاه برندهای معتبر در حوزه‌های مختلف شغل‌یابی و همچنین شرکت‌های بزرگ حضور دارند.

گیم‌جابز نیز به عنوان مرجع شغل‌یابی در صنعت بازی‌سازی کشور، جهت آشنایی دانشجویان و شرکت‌کننده های این نمایشگاه با صنعت رو به رشد بازی‌های رایانه‌ای و معرفی پتانسیل های شغلی این حوزه، در نمایشگاه حضور یافته است که با بازخورد خوب بازدیدکنندگان این نمایشگاه روبرو‌ شد.

تاکنون بیش‌از ۲۰۰۰ متخصص ایرانی از بیش‌از ۹۰۰ موقعیت شغلی که در گیم‌جابز منتشر شده است استفاده کرده اند. گیم جابز در تلاش است تا با توسعه و سرعت بخشی به رشد این بازار، باعث توسعه اقتصادی، فرهنگی و علمی ایران اسلامی شود.
در همین رابطه صادق جبلی مدیر گیم‌جابز افزود: «گیم جابز توسط بازی‌سازان ایرانی و با هدف کاریابی و کمک به توسعه صنعت بازی های رایانه ای ایران ایجاد شده است و ما معتقدیم بازار روبه رشد بازی های رایانه ای ایرانی دارای پتانسیل اقتصادی، فرهنگی و علمی زیادی است.»

لازم به ذکر است مراسم افتتاحیه این جشنواره نیز شنبه ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ با حضور مدیران و مسئولان دانشگاه علامه طباطبائی، مدیران عامل برخی از شرکت‌های خصوصی، استادان و دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری این دانشگاه برگزار شد.

 

گیم جابز و روشنا



گیم جابز و روشنا